Klachtenprocedure

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling defect raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.

By Jiva hanteert een garantietermijn van 2 maanden na datum van aankoop en bekijkt en beoordeeld elke situatie die wordt gemeld individueel. Mocht u een beschadigd of gebrekkig product hebben ontvangen, stuur dan een email naar info@by-jiva.nl met daarin als bijlage één of meerdere foto's (en eventueel een video) van de beschadiging of het gebrek en een korte beschrijving van wat er mis is en indien bekend de oorzaak.

Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging. De garantie vervalt wanneer een gebrek is ontstaan door onjuist of onvoorzichtig gebruik van het product (zie ook onze pagina Materiaalgebruik voor meer informatie).

Beschadiging van producten buiten de garantietermijn vallen niet onder de garantievoorwaarden. Verloren producten vallen ook niet onder de garantievoorwaarden.

By Jiva controleert alle producten grondig voor verzending. Wanneer u toch een verkeerd of beschadigd product hebt ontvangen, dient u dit binnen 3 dagen na ontvangst aan ons kenbaar te maken door een email te sturen naar info@by-jiva.nl. Wanneer u ons later dan 3 dagen na ontvangst op de hoogte stelt, kunnen we niet meer aansprakelijk worden gesteld.

 

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@by-jiva.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.